Proactief communiceren met klanten

ansichtkaart 4Klantgerichte organisaties zijn succesvol. Oprechte interesse in interne en externe relaties leidt tot tevreden klanten en medewerkers. Reden te meer om bij al uw medewerkers een klantgerichte houding te ontwikkelen!

Een klantgerichte houding leidt tot verbetering van competenties als proactieve houding en adviseren. Een juiste communicatie met de klant vergt immers zoveel meer, dan alleen het correct oplossen van een klacht! Het gaat om meedenken en inleven in de situatie van de interne en externe klant.

Uiteraard is het uitgangspunt van deze training, de gewenste wijze van klantcontact in uw organisatie.

Deze module is een vervolg op de opleiding coachend leidinggeven, waarin gesprekstechnieken, feedback geven, luisteren en teambuilding centraal staan.

Deze opleiding wordt uitsluitend in-company georganiseerd.

Uw opbrengst:

  • klantgerichte medewerkers met een proactieve houding
  • intake vooraf inzake speerpunten gewenst klantcontact
  • een persoonlijk ontwikkelplan ter afronding
  • duidelijk lesmateriaal
  • UL-Team certificaat van deelname bij 100% aanwezigheid en actieve deelname

 

Uw investering:

  • duur van de opleiding: 3 dagdelen van 3 uur
  • € 475,- per persoon excl. BTW (groepsgrootte 9-12 deelnemers)
  • beschikbaar stellen van een passende trainingslocatie

 

Aanvullende informatie over deze training, kunt u hier downloaden.

advies

 

Combineer diverse modules tot een complete opleiding voor uw leidinggevenden!

Met de opleiding coachend leidinggeven als basis, gevolg door diverse modules kunt u als werkgever een passend traject samenstellen voor uw leidinggevenden. Dit kan op alle functieniveaus! Bel of mail ons voor een advies op maat!

 

 

Interesse?

Om deze cursus te reserveren bel nu:

0345 544816


of vul hieronder uw gegevens in en wij bellen u terug


Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen
Meld u nu aan!
Volg-ons-op-Linkedin-button