Mystery visit

Frisse kijk op de werkvloer!

Een mystery visit start nog voordat de locatie in zicht is: van bewegwijzering, parkeerterrein naar ontvangst. Eenmaal binnen volgt het persoonlijk contact met de medewerkers van de receptie, catering of schoonmaak. Afhankelijk van het doel en opdracht observeert de mystery visitor de ruimte en het contact met en gastvrij gedrag van de medewerkers.

 

2,5 uur inclusief verslag
n.v.t.
n.v.t.
€ 460,- inclusief verslag

Een mystery visit helpt om inzicht te krijgen over hoe een gast/bezoek bepaalde facilitaire diensten beleefd. Zie het als een extra set ogen of de frisse blik op de werkvloer. De mystery visitor gedraagt zich als een gast, een bezoeker, die observeert en vragen stelt. 

Een mystery visit begint bij aankomst. Hoe is de bewegwijzering, is het parkeerterrein schoon en overzichtelijk en op welke wijze is de toegang geregeld. Bij binnenkomst checkt de visitor of de ruimte en eventuele receptiebalie, representatief en schoon is, en faciliteiten zoals kapstok, toilet en/of wifi. Onderdeel van de ontvangst is uiteraard het persoonlijke contact en interactie met de medewerker. Uiterlijke verzorging of het omgaan met non-verbale signalen behoort ook tot de mogelijkheden.

Afhankelijk van de vraag en het doel van het onderzoek, wordt catering of schoonmaak meegenomen in het bezoek. Tijdens de intake wordt dit vastgesteld, net als het aantal locaties en de wijze van rapportage. In de rapportage worden positieve punten en concrete tips beschreven.

Contact

  • Heeft u een vraag over de bovenstaande training of staat uw gewenste startdatum er (nog) niet tussen. Laat dan hieronder uw gegevens achter en we zullen zo snel als mogelijk contact met u opnemen