Training – Proactief communiceren met klanten

Stap jij makkelijk op klanten af?

Proactief in gesprek gaan met opdrachtgevers is een belangrijke stap op weg naar een tevreden klant. Vergroot invloed op opdrachtgevers met oprechte interesse en het nemen van het initiatief voor een goed gesprek.

3 dagdelen van 3 uur
certificaat
10 - 12 deelnemers
€ 395,- bij in-company

Een dienstverlenende houding kan reactief zijn, maar een proactieve houding wordt meer gewaardeerd.

In deze training krijgen medewerkers inzicht in proactief gedrag en ontwikkelen ze gespreksvaardigheden, om de eerste stap te zetten voor een gesprek met hun opdrachtgever. Een doelgerichte voorbereiding met passende argumentatie is gewenst. De manier om van toegevoegde waarde te zijn voor de klant. Actieve inzet wordt beloond met een UL-Team certificaat.

 

Download meer informatie

Contact

  • Heeft u een vraag over de bovenstaande training of staat uw gewenste startdatum er (nog) niet tussen. Laat dan hieronder uw gegevens achter en we zullen zo snel als mogelijk contact met u opnemen