Meer doen in dezelfde tijd!

Als je niet weet waar je naar toe gaat, hoe weet je dan of je daar aangekomen bent?

We worden vaak geleefd door mails, appjes en belletjes, maar zijn ze ook echt dringend en belangrijk? Moet het nu echt gelijk geregeld worden of kan het wachten? Deze workshop Timemanagement helpt je om inzicht en structuur te krijgen in jouw werkgedrag.

1 dagdeel van 4 uur
n.v.t.
5-7 deelnemers
€ 175,-

De smartphone heeft de onze bereikbaarheid vergroot en dat heeft veel voordelen. Nadeel is echter wel, dat er een continue stroom is van berichten van medewerkers, collega’s en klanten. Hoe ga je daar nu mee om? Wat komt er binnen, welke patronen herken je en wat kun jij doen om er voor te zorgen, dat er structuur komt?

In deze workshop gaan we tijdverspillers en stoorzenders in kaart brengen en werken aan overzicht. Het eindresultaat is een persoonlijk actieplan. De onderwerpen van deze interactieve workshop zijn:

• Wat zijn jouw stoorzenders en tijdverspillers?
• Wat doe je nu om overzicht te houden?
• Op effectieve wijze prioriteiten stellen
• Ontwikkel je eigen actieplan
De tips en technieken in deze workshop helpen je om je werkdag effectief in te delen. Dat geeft rust, overzicht en meer werkplezier. Schrijf je dus snel in voor deze online workshop!

Beschikbare trainingsdata

aug
31
2020
sep
7
2020
sep
17
2020
in-company VOL
Inschrijven

Contact

  • Heeft u een vraag over de bovenstaande training of staat uw gewenste startdatum er (nog) niet tussen. Laat dan hieronder uw gegevens achter en we zullen zo snel als mogelijk contact met u opnemen