Training – Hospitality

Gastvrij werken in het kwadraat!

Hoe kun je als facilitair medewerker ervoor zorgen, dat jouw organisatie/afdeling een plek is, waar gasten blij van worden? Een plek waar gasten zich welkom voelen en die zorgt voor een positieve gastbeleving.

3 dagdelen van 3 uur
certificaat
7 - 9 deelnemers
€ 315,- per deelnemer in-company

In deze training voor facilitair medewerkers starten we met het in kaart brengen van behoeften en verwachtingen van verschillende gasten. We gaan ervaren wat gastbeleving betekent in de eigen organisatie en wat nodig is om dit te versterken en te verbeteren. Tot slot is het gesprek met de gast onderdeel van deze training om wensen te achterhalen en een klacht om te buigen naar een positieve ervaring.

Onderwerpen van deze training zijn:

  1. wie zijn mijn gasten en wat zijn hun verschillende behoeften en verwachtingen?
  2. hoe beleven gasten onze dienstverlening en zien ze de organisatie?
  3. welk gedrag hoort bij het gastvrij zijn?
  4. hoe ga je in gesprek met een gast over wensen of een klacht?
  5. hoe geef je positieve feedback aan collega’s en gasten?

Vooraf worden wensen en knelpunten geïnventariseerd bij de deelnemers en betrokken leidinggevenden.  Deze informatie is onderdeel van de training en opdrachten. Na deze training bezit iedere medewerker tools om het persoonlijk contact en daarmee de gastbeleving te versterken. Het UL-Team certificaat is de beloning voor actieve inzet.

Onze deelnemers waarderen deze opleiding met het cijfer 9,1

Download meer informatie

Contact

  • Heeft u een vraag over de bovenstaande training of staat uw gewenste startdatum er (nog) niet tussen. Laat dan hieronder uw gegevens achter en we zullen zo snel als mogelijk contact met u opnemen