Training – Hospitality

Gastvrij werken in het kwadraat!

De facilitair medewerker is bekend met gastvrij werken en wil zich verdiepen in de verwachtingen en wensen van de individuele gast. Samen gaan we op zoek naar mogelijkheen om middels persoonlijk contact, verschillende type gasten een welkom gevoel te geven en hen een unieke ervaring te bezorgen. Ook het ombuigen van een klacht naar een positieve ervaring is onderdeel van deze training.

3 dagdelen van 3 uur
certificaat
5 - 12 deelnemers
€ 1.995,- groepsprijs in-company

Facilitaire medewerkers zijn de ambassadeurs van de facilitaire afdeling. Zij hebben persoonlijk contact met gasten en kunnen zo zorgen voor een positieve ervaring.

Persoonlijk contact met gasten is de rode draad in deze training. Of een gast zich daadwerkelijk welkom voelt en een ervaring als positief bestempelt, wordt mede bepaald door het contact tussen gast en medewerker, of het nu gaat om telefoon of face-to-face. In deze training gaan we samen onderzoeken welke factoren van invloed zijn op het contact en wat de medewerker anders kan doen in bepaalde situaties. De werksituatie is steeds het vertrekpunt voor de training. Uiteraard worden er veel gesprekken geoefend.

Vooraf worden wensen en knelpunten geïnventariseerd bij de deelnemers en betrokken leidinggevenden. Deze informatie is onderdeel van de training en opdrachten.  Na dagdeel 2 volgt een opdracht op de werkplek. De persoonlijke presentatie van deze opdracht vormt de input van dagdeel 3.

Na deze training bezit iedere medewerker tools om het persoonlijk contact te versterken. Het UL-Team certificaat is de beloning voor actieve inzet.

Onze deelnemers waarderen deze opleiding met het cijfer 9,1

Download meer informatie

Contact

  • Heeft u een vraag over de bovenstaande training of staat uw gewenste startdatum er (nog) niet tussen. Laat dan hieronder uw gegevens achter en we zullen zo snel als mogelijk contact met u opnemen