Training – Gastvrij en resultaatgericht schoonmaken

Kijk eens door de ogen van de gast!

Gastvrij en resultaatgericht schoonmaken betekent loslaten van het werkprogramma en op gastvrije wijze het werk uitvoeren met “de bril van de gast”. Medewerkers gaan met elkaar onderzoeken en oefenen, hoe je op gastvrije wijze kunt schoonmaken. Daarnaast leren ze hoe een gast naar de schoonmaak van een ruimte kijkt.

2 dagdelen van 4 uur
certificaat
max. 9 deelnemers
€ 2.100,- groepsprijs in-company

Wat valt de manager op in de vergaderruimte, hoe ziet de receptioniste haar ontvangstruimte en wat ziet de patiënte vanuit haar bed? Op deze manier naar schoonmaak kijken, vraagt om een gastvrije houding en ander werkgedrag van medewerkers.

In deze training gaan de medewerkers aan de slag met de volgende onderwerpen:

  1. Wie is de gast in mijn organisatie?
  2. Wat is gastvrij werken en hoe kan ik in mijn functie gastvrij werken?
  3. Gastvrij gedrag versterken met complimenten.
  4. Schoonmaken met de “bril van de gast”.

Vooraf vindt een intakegesprek plaats met de leidinggevende van de afdeling of locatie om wensen en knelpunten te inventariseren. Deze informatie vormt het vertrekpunt van deze training. Een UL-Team certificaat is de beloning voor actieve inzet tijdens de training.

Onze deelnemers waarderen deze opleiding met het cijfer 8,7

Download meer informatie

Contact

  • Heeft u een vraag over de bovenstaande training? Laat dan hieronder uw gegevens achter en we zullen zo snel als mogelijk contact met u opnemen