Heb je beeld bij wat Timemanagement is en hoe jij daar zelf mee om kan gaan! Maak je onderscheid tussen hoofd- en bijzaken en stel je duidelijke doelen. Dan is deze training niets voor jou! Maar kun je hierbij hulp gebruiken, dan gaan we je in deze training daarmee helpen.
Hoe breng je jezelf en je werk beter voor het voetlicht? Hoe zorg je ervoor dat je je luisteraar(s) bereikt en dat jouw verhaal ze bijblijft? Tijdens deze workshop leer je hoe je de ander kunt overtuigen van jouw toegevoegde waarde.
Feedback geven lijkt zo makkelijk. Er zijn echter meerdere valkuilen waardoor jouw feedback een heel ander effect kan hebben op de ander. In deze workshop leer je om deze valkuilen te vermijden en om op een positieve wijze feedback te geven en te ontvangen.
Proactief in gesprek gaan met opdrachtgevers is een belangrijke stap op weg naar een tevreden klant. Vergroot invloed op opdrachtgevers met oprechte interesse en het nemen van het initiatief voor een goed gesprek.
Organisaties zijn continu in beweging. Na deze training zien leidinggevenden veranderingen als verbeterkans en hebben ze inzicht hoe ze medewerkers mee kunnen krijgen. Want als het beter wordt, doet iedereen toch graag mee?
Veranderen is lastig, zeker als het wordt opgelegd. Hoe gaan jij en jouw team om met een verandering? Leer in deze workshop wat voor verandertype jij bent en wat dit betekent voor het veranderproces.