Resultaten klanttevredenheidsonderzoek 2025
Bij UL-Team geloven we dat investeren in ontwikkeling begint met goed luisteren. In april en mei vroegen we onze klanten hoe zij onze samenwerking en trainingen ervaren.
22 van de 65 benaderde klanten namen de tijd om de vragenlijst in te vullen. Een respons van 34%. Een mooie score en een teken van betrokkenheid waar we dankbaar voor zijn.
De reacties geven een helder en positief beeld. Klanten zijn heel blij met onze trainingen en zowel het contact met ons kantoor als met onze trainers wordt als “super prettig” ervaren. Ook het effect op medewerkers is voelbaar: meer werkplezier, meer zelfvertrouwen en betere prestaties.
Onze aandacht voor duurzaamheid sluit aan bij wat onze klanten belangrijk vinden: maatschappelijk verantwoord werken wordt breed gedragen.
We vroegen ook of klanten UL-Team zouden aanbevelen aan anderen. Dat leverde een mooie Net Promoter Score op van +54. Niemand gaf een score lager dan een 7. Dat geeft vertrouwen én bevestigt dat onze aanpak werkt.
Wat klanten vooral waarderen is het persoonlijke en prettige contact, de trainingen die écht iets in beweging zetten en onze gedeelde ambitie om duurzaam en met aandacht te werken.
We ontvingen weinig concrete verbeterpunten, maar blijven natuurlijk nieuwsgierig: wat kunnen we nóg beter doen?
Een groot dankjewel aan iedereen die feedback gaf. Jullie input helpt ons om te blijven groeien in wat we belangrijk vinden: duurzame trainingen met blijvende impact.